2010 m. kovo 1 d., pirmadienis

Svetainės

Labas cia Princese
Taip liudna man,visai neturiu nei nuotaikos nei sveikatos.Depresija mane kankina jau senai bet siandien ipatingai man kazkaip visai liudna.atrodo viskas ir neblogai pas mane siaip,salia mano katinas Koksas miega,tevas Mano jau megot nuejo irgi,o As tajp blogaj jauciuosi ir man visai neidomu nieko.Depresija bajsi lyga,nera noro net gyditis.Jai kazka kamuoja ir nera tokia kaip man jau isisenejusi sita lyga siulau pas gyditoja ejt kol nevelu,as net nora pradau pasveikt.Tikraj neperdedu,labai sunku ir net bajsu buna man.Bet taj ka padarsi yra kaip yra.
Beto dar noriu pasakot kad stai adresas svetaines http://sites.google.com/site/princesebeuty/ kuria pati dariau.taj pirma mano svetajne, princese Google COOL
nu bet tajp stengiausi:] rimtaj beto Google man labai patinka,as Ju nereklamuoju bet man tiesiog labai patinka


iki Princese

6 komentarai:

  1. Princese, na nereikia nei depresuot, nei sirgt, visos princesės gyvena ilgai ir laimingai. Tau visai nebūtina sirgti, reikia gauti naują gyvenimą ir viskas.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labas.Linai tu labai geras ir demesingas zmogus,aciu uz patarima:}bet man kazkaip neiseina pakeist to gyvenimo,nej i gera nej i bloga puse.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Nemažai mano pažįstamų tuo pačiu sirguliuja, nepasakyčiau, kad ir aš nepažįstu skonio. Pirma, tu labai apie save blogai galvoji. Man padėjo tai, kad patikėjau kai vienas žmogus man pasakė:"Ateikite pas mane visi kurie esate prislėgti, ir aš jus atgaivinsiu". Tau tikrai nebūtina sirgti ir pačiai pakreipti savo gyvenimą. Tave suradau netyčia pagal tai, kad nurodei, jog tavo mėgstama knyga Biblija. Tai geriausias vaistas nuo depresijos. Skaityk Luko evangeliją, jis buvo daktaras, todėl daug rašė apie tai, kaip Jėzus gydė. O Jis nepasikeitė iki šiol - gydo, atstato pakreipia gyvenimus. Jei padeda kitiems, kodėl turėtų nepadėti tau, šaukis Jo.

    AtsakytiPanaikinti
  4. :}Esu sentyke.Mano drauge buvo Veronika Paukstyte Mazviliene:}Ji Man buvo drauge,jau myrusi.Sventu paveikslu tapitoja.Stai Ji notraukuoje.Taj buvo 2008m.su Ja buvom kaimines,Ji buvo meninke.:]Ji buvo ipatynga moterys,Ji buvo karaliene o As Princese,Ji sakydavo kad Jezulis pats graziausias vyras,bufete pas Ja buvo padarytas betliejus.:}Man tajp liudna be jos.As tikrai Esu labai tikinty,neabejoju kad knyga galetu man padet aciu.:}

    AtsakytiPanaikinti
  5. Dievas neklausia, kas mes esam, visi vienodi, o tavo sielą tikrai gali atgaivinti. Beje, visi žmonės tiki kažkuo, tačiau Dievas neliepia juo tikėti, Jis nori, kad tu Jį pažintum. Skaitydama Bibliją tu turėsi galimybę jį pažinti asmeniškai.
    Žinok, visos princesės tampa karalienėmis:). Neliūdėk

    AtsakytiPanaikinti
  6. Linas yra ipatyngas zmogus-Jis atkreipe diemesi i mano dienorasti.Tuo metu kada man reikejo palaikimo.Jis-man kaip atsiustas buvo is dangaus.tikraj tuo metu tajp buvo bloga-Jis tajp grazej parase Princese nepergyvenk tajp sugebejo uzjausti kad apsiverkiau.Bet vien del Jo zodziu verta gy0vent.ir As visam gyvenimui Ji prisiminsiu busiudekinga kad visdelto pas mus yra geru ismintgu ir randancio lajko uzjausti nepazysma Princese

    AtsakytiPanaikinti